مصاحبه اخیر آنچلوتی
 
کریستیانو رونالدو
جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان فوتبال
17 / 8 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Sina HD


تنها بازیکنان آلمانی به کریستیانو برای توپ طلا نزدیک هستند ...


    به گزارش realmadridfarsi.ir و به نقل از مارکا، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل رایو وایکانو شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

    خسه: "مرحله جدیدی از کارش را آغاز کرده است. آرام آرام در تمرینات تاکتیکی شرکت می کند و به تمرینات گروهی اضافه می شود. این آخرین مرحله ریکاوری اوست. هیچ عجله ای نیست، در عرض 1 ماه آماده بازی می شود." 

    خدیرا: "سرحال است. مشکل جدی ندارد. برای فردا آماده نیست. او به تیم ملی خواهد رفت و در آنجا بازی می کند و این برایش خوب است."

    ترکیب اصلی: "هنوز تصمیم نگرفتم چه کسی بازی می کند. ایسکو و هامس در این مدت خیلی خوب بازی کردند و فردا یکی از آنها به خاطر گرت بیل استراحت خواهد کرد. سیستم چرخشی طبیعی است. یکی از این دو نفر در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت." 

    مربی رایووایکانو: "هیچوقت با او درگیری نداشتم. بحث ها خیلی وقت پیش تمام شده است. برای او و سبک بازی تیمش احترام قائلم. بازی فردا یک دیدار معمولی خواهد بود. در این دیدار باید مراقب باشیم. می دانیم رایووایکانو چگونه بازی می کند. باید آماده باشیم. وقتی همه از ما تمجید می کنند کمی نگران می شوم. باید تمرکز داشته باشیم." 

    توپ طلا: "کریستیانو تمامی کارهای لازم برای برنده شدن را کرده است و تمامی فاکتورها را داراست. بعد از او بازیکنان آلمان هستند که به دلیل قهرمانی در جهان به وی نزدیک شده اند. من بازیکن دیگری را در لیست مدعیان توپ طلا نمی بینم." 

    بهترین مرحله از دوران ورزشی: "نمی دانم . خوش شانسم که تیمی با بازیکنان  بی نظیر را تمرین می دهم. هیچ گاه الگوی این ترکیب را تغییر نمی دهم." 

    رایووایکانو:" می خواهم از این تیم و سبک بازیشان تمجید کنم. تیم هائی که ایده بازیشان را به خاطر حریفان تغییر می دهند دوست ندارم. رایوو مثال خوبی برای تعریف فوتبال اسپانیا به شمار می رود. هجومی بازی می کنند و در زمین می جنگند." 

    500 روز در زئال مادرید:" از اینکه تعریف و تمجید های زیادی وجود دارد نگران هستم. این بدان معناست اگر اوضاع خوب پیش نرود انتقادات هم زیاد خواهد بود. تلاش می کنیم تا روند پیروزی هایمان را حفظ کنیم اما در فوتبال اوضاع همیشه خوب نیست. باید در زمانهای سخت و دشوار آرامش خاطر داشته باشیم." 

    رونالدو وارث دی استفانو: "من هم چنین عقیده ای دارم . قرارداده شدن در کنار دی استفانو یک انگیزه خوب برای آینده است. رونالدو لیاقتش را دارد." 

    4-4-2 بدون هافبک دفاعی: " نه فقط چهار هافبکمان بلکه تمام بازیکنان باید توپ ربائی کنند. تیم متحدی داریم. خیلی خوب کار می کنند. برای حضور در کارهای دفاعی فداکاری می کنند و فداکاری ربطی به کیفیت بازیکنان ندارد." 

    ایسکو مهاجم کاذب: " برنابه ای برای حضور ایسکو در پست مهاجم کاذب ندارم. می تواند در خط هافبک بازی کند و به جای حضور در حمله در کارهای دفاعی شرکت کند." 

    دوندگی هامس و ایسکو: " احتیاجی ندارم که به بیل بگویم بیشتر بدود. او این مسئله را می داند. باید مثل فصل گذشته عمل کند و مشکلی از نظر دوندگی ندارد."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان مطلق فوتبال "کریستیانو رونالدو"
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 31326
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1